On Anem AvuiOn Anem Avui?L’agenda de tot Catalunya · Plans, llocs i cultura
← AgendaPublica un esdeveniment
Cartell de La captura de la temporada a Terrassa

Vallès Occidental · Barcelona

La captura de la temporada a Terrassa

Revisada a partir de fonts oficials.

Quan20 de novembre del 2026

OnTerrassa

PreuGratuït

La captura de la temporada és una proposta especialment interessant per acostar-se a la dansa des d’una mirada visual. L’exposició reuneix imatges de la 41a Temporada BBVA de Dansa de LaFACT i permet recordar alguns dels espectacles que han passat per la Factoria Cultural de Terrassa, un espai de referència per als amants de les arts del moviment.

La mostra posa en valor la diversitat de llenguatges que conviuen dins la programació de dansa, des del ballet clàssic fins a les creacions contemporànies. Les fotografies permeten resseguir una temporada amb propostes de diferents estils i procedències, i ofereixen una aproximació als intèrprets, les escenes i les atmosferes dels espectacles presentats.

Una mirada a la 41a Temporada BBVA de Dansa

L’exposició recull imatges de diversos muntatges de la temporada, amb una selecció que inclou títols de ballet clàssic com Giselle i Les Sílfides. També hi tenen presència peces neoclàssiques i contemporànies, de manera que el recorregut mostra l’amplitud de la programació de LaFACT i la convivència de tradicions i formes actuals dins la dansa escènica.

Entre les companyies i formacions representades hi ha Dantzaz, Xiexin Dance Theatre, IT Dansa, LaMov i Pilobolus. La selecció permet observar la varietat de visions artístiques que han format part de la temporada i entendre la dansa com una disciplina oberta a estètiques, tècniques i sensibilitats diverses.

Què hi trobareu

    • Imatges de la 41a Temporada BBVA de Dansa de LaFACT.
    • Referències a espectacles de ballet clàssic com Giselle i Les Sílfides.
    • Fotografies de propostes neoclàssiques i contemporànies.
    • Presència de Dantzaz, Xiexin Dance Theatre, IT Dansa, LaMov i Pilobolus.

La proposta pot interessar tant a les persones que segueixen habitualment la programació de dansa com a qui vol descobrir-la a través de la fotografia. També és una oportunitat per recuperar moments de la temporada anterior i veure com el moviment, la il·luminació, el vestuari i la composició escènica es transformen en imatges.

Informació pràctica

L’exposició es pot visitar a La Factoria Cultural - LaFACT, a la rambla d’Ègara, 340, de Terrassa. L’entrada és gratuïta. La mostra està oberta fins al 20 de novembre de 2026.

L’horari indicat és de dilluns a dissabte, de 16 a 21 h. Els diumenges i festius obre els dies de funció. Abans de desplaçar-vos, és recomanable tenir en compte aquesta diferència d’horari segons el dia de visita.

També et pot interessar

Més plans a Terrassa

Configurar galetes