Festes de Nadal a Maçanet de la Selva 2025
-
Start
29 de novembre de 2025
09:00 -
End
4 de gener de 2026
18:00
Nadal a Maçanet de la Selva 2025-2026: mercats, pessebres, tallers i solidaritat per a tots els públics
Aquest hivern, Maçanet de la Selva es converteix en un escenari ple de llum, cultura, tradició i activitats familiars amb una agenda de Nadal ben completa que s’allargarà del 29 de novembre al 5 de gener. Mercats, concerts, espectacles infantils, activitats solidàries i la màgia dels Reis d’Orient ompliran els carrers i espais del municipi.
🛍️ Mercats de Nadal i activitats familiars
- 29 i 30 de novembre: Mercat de Nadal a la plaça de l’Església i avinguda de Catalunya, amb activitats infantils i encesa de llums dissabte a les 17.30 h amb la coral Espirall d’El Gínjol.
- 6 de desembre: Santa Claus Market a la zona esportiva del Maçanet Residencial Parc.
- 7 de desembre: Busca Tions a Mas Altaba, a les 16 h, organitzat per l’Associació de Veïns.
🎶 Música, teatre i exposicions
- 12 de desembre: Inauguració de l’exposició Urban Sketchers al Taller d’Història.
- 13 de desembre: Concert de Nadal de l’Escola de Música (12 h) i de l’Orquestra Jove de la Selva (18.30 h), tots dos al Teatre La Societat amb entrada solidària.
- 21 de desembre: Concert solidari de góspel, a les 18.30 h al Teatre La Societat.
🎁 Activitats solidàries i per La Marató
- 14 de desembre: Sardanes amb la cobla Ciutat de Granollers, Festival del Twirling Maçanet i l’espectacle familiar Rialles: la fàbrica de joguines (entrades a tickets.masanetdelaselva.cat).
- 16 de desembre: Donació de sang i Hora del Conte a la biblioteca.
- 20 de desembre: Rifa i berenar solidari a Mas Altaba i nova sessió de La fàbrica de joguines.
🎄 Tradicions de Nadal
- 24 de desembre: Tió de Nadal amb espectacle i lliurament de premis del concurs de pessebres + Missa del Gall.
- 31 de desembre: Revetlla de Cap d’Any amb música a la Pista Polivalent.
👑 Reis d’Orient i pessebres vivents
- 2, 3 i 4 de gener: Ambaixada Reial a la capella de Sant Sebastià (de 17 a 20 h).
- 5 de gener: Arribada dels Reis d’Orient i Cavalcada (amb xocolatada i animació).
- Del 25 al 28 de desembre: Pessebre vivent al bosc de Can Garriga. Entrades a pevim.cat
🎠 Més propostes al llarg de les festes
- Gran Quina del SHUM: 25 i 26 de desembre al Pavelló municipal.
- Parc Infantil de Nadal: del 27 al 30 de desembre a la Pista Polivalent. Preu: 6 €/dia o 20 €/setmana.
- Concurs d’enllumenat casolà, Ruta dels arbres de Nadal, mercats municipals especials, i balls al Casal de Jubilats.
Un Nadal viu, participatiu i per a tothom
Amb una programació farcida de propostes per a totes les edats, Maçanet de la Selva es consolida com una destinació ideal per gaudir del Nadal amb família, amics i comunitat. Tallers, música, solidaritat i màgia en un entorn festiu i proper!
Programa Festes de Nadal a Maçanet de la Selva 2025





