Què fer aquest cap de Setmana 15 i 16 d’octubre per Girona
Carbasses, vaques, ovelles, castanyes, bolets i la patrulla canina.
Fires i Productes de tardor. 😜
Com a curiositat, avui (divendres 14) és el dia de l’ou. 🥚
i sense voler ens ve al cap el dilema: “què va ser primer: l’ou o la gallina?” 🙄
Les gallines ponen ous i d’aquests provenen els pollets que esdevindran pollastres o gallines. 🐣🐥🐓
Per pollastre el que es va originar amb la gallina a la base de Sant Climent. Una Gallina, un camp de maniobres, càmeres, sensors, un científic de la UdG, mossos… Molt surrealista.
Imagino la trucada a mossos. Tenim una gallina dins del camp de maniobres de la bases militar. Sembla armada i equipada.
La Gallina 007.
Busqueu la notícia.
Anem per l’agenda.
Agenda de cap de Setmana
Circ Infantil Mundo de Fantasia

Fira de la carbassa a Sant Joan de les Abadesses

Fira de Sant Lluc

11a Fira de la llet de Vilobí d’Onyar

Fira de Santa Teresa i la Fira Catalana de l’ovella

Fira Guilleries a Sant Hilari Sacalm

Fira de la Poma d’Ullà

Fira Transfronterera del Bolet i la Castanya la Vajol

Festa Major de Siurana i Fira de la Magrana

Gran Festa de la Mainada FotoDuch a Salt

Festival Planescadabra

Espectacles al carrer Gratuïts.
Fira d’Entitats de Blanes

Plaça de l’U d’Octubre de 2017. Girona
Gratuït – Temporada Alta
15/10 a les 17h
Pelat

Amb una àmplia formació en diferents escoles de circ i aprenent en dansa contemporània de grans coreògrafs com Thomas Hauer, Sol Picó, Maria Muñoz i Pep Ramis, Joan Català ens convida al seu primer espectacle dins d’un espai circular. Amb Català al mig d’aquest escenari singular, els espectadors sereu, també, partícips directament o indirectament d’un ritual compartit i irrepetible. L’ara i l’aquí configuraran aquest espectacle singular en què un home i un tronc connectaran amb la tradició.
A les 18h
Conseqüències

Quan ens aturem un instant a escoltar i contemplar tot allò que ens envolta, la resta del món continua al seu ritme frenètic. L’univers no s’atura ni un moment, i és per aquesta raó que, a vegades, frenar és l’única sortida a una acceleració constant. Després de “Tu Vas Tomber”, la Companyia Moveo explora a “Conseqüències” la relació entre la vida diària i el temps accelerat en què vivim. Tot, a través del moviment i desdibuixant les línies que separen l’actor de l’espectador.
Festa de la Cervesa a Platja d’Aro
Molt A prop!
Fira del Bolet de Cantonigròs

La Fireta Tocats pels Bolets

Estels per la Pau
Castelldefels acollirà el festival Estels per la Pau.

Fira del Medi Ambient

Fira del Vent

Fira de tardor de Navàs

Fira de la Poma de Barbens

Fira de la Mongeta de Castellfollit del Boix

Fira del Bosc Canyamars Medieval

Fira Medieval de Sant Esteve de Palautordera

Apunta’t al WhatsApp
PD1. Recordeu que teniu més coses a l’agenda.
PD2. Si no esteu apuntats al grup de Whatsapp i no esteu rebent el resum al vostre mòbil. Afegiu el nostre telèfon ( 625585425 ) a la vostra agenda i envieu/cliqueu Alta OnAnemAvui . Així rebreu cada setmana aquest RESUM de cap de Setmana.

Bon cap de Setmana.
A fer coses.